Monday, May 16, 2011

A DAY TO REMEMBER

Hi everyone! Entry yang lepas berkisarkan kawan-kawan classmate ku yang sangat lucu, baik, periang dan macam-macam lagi. Sebenarnya, aku telah terlupa seseorang pada entry yang lalu..hehe Kawan ku bernama Ella. Bukan penyanyi famous tu, bukan pelakon, bukan sapa-sapa tapi classmateku. Dia nie seorang yang sentiasa bersikap serius, sometimes kurang bercakap, tetapi dia seorang yang baik dan penyayang. Memandangkan entry yang lepas aku terlupakan anda, entry kali ini aku bercerita mengenai mu panjang-panjang hehe (Kalau Ella bacalah). Actually, dulu dia nie senior di sekolah menengah (sebab tu lah macam pernah lihat time first jumpa). Sekarang dah jadi coursemateku selama 3 tahun. Selalu juga aku bergurau ngan dia nie, sometimes responnya ok, dia gelak tapi adakala tak ada respon, paling-paling kena jelingan tajam nya…Dia nie kalau menjeling memang kejam, semua orang takut kan Ella hehe..Thanks Ella for everything and teringin nak makan nasi lemak mu hehe…

nie lah Ella..cantik kan hehe


Ok, hal Ella dah selesai..This time nak berkongsi tentang BBQ kami hehe. Rasanya masih belum terlambat untuk saya berkongsi dengan anda. Buat julung-julung kalinya kami (semua lelaki excluding sashrieq) telah menjadi penganjur dan pengelola BBQ DIA yang berlangsung pada 2 May 2011 yang lalu bertempat Tanjung Aru Beach. Memang penat tau jadi penganjur nie bertungkus lumus kami terutama si zul, thank you zul…macam-macam kerja kami buat, perap ayam, beli makanan dan etc. Harapan kami Cuma satu ja, semoga diorang semua dapat datang. Akhirnya, mereka semua datang kecuali 2 orang tu, si Merilyn dan Imelda disebabkan ada sebab2 yang tertentu. Yang penting ramai yang datang biarpun ada yang lambat (kan shah).


gambar nie time kami bermain game guna..ntah lah apa namanya tu...ringan juga zul haha


Tak banyak activity yang kami lakukan sebab tak tau nak main game apa hehe…si Heljony tak ada idea (yakah hehe). Perkara yang selalu di lakukan time tu, bergambar..semuanya terlalu asyik bergambar terutama si Mima, Ain dan Fatin. Bergambar ja kerja diorang. Yang lain ada juga bergambar tapi tak sebanyak mereka. Ada juga yang suka jadi monyet time tu, diorang panjat pokok..si Mayanti, Ino, Hawa dan siapa lagi ya??? Ada yang makan ja kerja dia terutama si sakinah, sofia, Yan hehe (gurau ja lah). Si joko dan Sarie kali makan banyak hehehe.

Moment yang akan di ingat selalu ialah sesi luahan hati. Semua mereka dah meminta maaf time tu sama ada pernah atau tak menyakitkan hati antara satu sama lain. Mereka semua bermaaf maafan. Aku pun juga hehe. Si Nora juga lah yang menang time tu, dia menangis, ketawa dan berlawak dalam satu masa (ajar bha aku Nora).

tu si Jojo...gaya apa lah dia buat tu..aku pun tak tau


nie lah mereka yang panjat pokok tu...si Ino tak masuklah(rupanya Zarini hehe)

Finally, nak ucapkan berjuta terima kasih kepada kawan2 kerana sudi datang time tu untuk memeriahkan majlis, tak kisah lah anda lambat dan balik awal, yang penting korang ada. Tidak lupa juga kepada Lydia, thank you so much kerana sudi datang dan menjadi tukang panggang kami masa tu tanpamu tak kenyanglah kami hehe…thanks juga kepada Yan dan Sakinah kerana menyumbangkan makanan..sedap jelimu Kino..kek tu memang cantik dan sedap Yan. Jojo dan Sadre menjadi penglipur lara kami, thanks..tak lupa juga kepada tuan punya guitar, Hazirah, thanks. Semoga tarikh ini menjadi titik permulaan persahabatan kita selamanya. FRIENDS FOREVER. ^_^

kek yang di sumbangkan oleh Yan..sedap dan cantik..thanks Yan


nie lah Lydia..pemanggang sayap kami yang hebat hehe


Sashrieq biarpun lambat datang banyak juga dia ambil gambar


si Sakinah mesej ja keja dia...sapa tu kino?? si nenek tu tak kenyang-kenyang


gambar lucu korang...haha mayanti paling lucu


DIA AC110

2 comments:

fateen said...

ni best! may trlampau lucu kali r. smpai kau ltak dua pic dya. hihi

zul's said...

nice... ^^

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails