Sunday, January 23, 2011

My Saturday Still Busy

Salam semua...dah seminggu saya tak buat entry baru,maklumlah student busy macam-macam. Entry kali ini pasal cerita hari sabtu lagi. Biarpun kalian meluat nak baca, tengok-tengok ja lah ya. hehehe. (i tak kisah). Hari ini hari Ahad, kemarin offcourse lah hari Sabtu. Kemarin ialah Sabtu ke-3 ku dalam semester 6 dan Sabtu ke-4 untuk bulan January dan tahun 2011.

Cerita ku kemarin begini...saya dan rakan-rakan telah pergi ke rumah rakan kami, si Ramli namanya (kadang-kadang kami panggil PRIA BUGIS PALING TAMPAN), orangnya handsome juga lah. Dia telah menjemput kami ke rumahnya untuk melihat persandingan perkahwinan abangnya. Kami pun tanpa segan silu pergi lah, makan free tu. Agak lama jugalah kami di sana. Apa tidak terlalu asyik melihat gelagat penyanyi nya menari dangdut, lebih-lebih lagi pondan.hahaha. After that, kami ke Centre Point untuk menemankan kawan sorang ni, si Joko membeli handphone untuk adiknya(abang yang baik). Penat jugalah pusing-pusing sana sini tengok-tengok HP yang mana sesuai manalah tau tiba-tiba berkenan mau juga beli. hehe. Destinasi terakhir kami di Karamunsing, kali ini mengikut permintaan si Sadre, dia nak beli adopter untku laptopnya. Saya pun nak cari mouse juga, tiba-tiba beli headphone sekali.

Demikianlah kisah Sabtu ku yang ke-3 hehehe. Apa-apa pun thanks a lot to my beloved friend, Zul kerana membawa kami menggunakan kereta anda. Di bawah ni gambar-gambar yang sempat di ambil:

Afiq & Zul terlalu asyik melihat pondan


Ramli, Saddam, Joko & Afiq


time dalam kereta


Sadre top-up dompet


K-Box Karamunsing


saya & Zul...senyum

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails