Friday, October 1, 2010

MY RAYA

Dah lama tak post something. Likewise, always busy. So many work to do. Okey, hari ini saya nak cerita tentang raya. Biarpun raya dah sampai ke fasa yang terakhir rasanya masih sempat lagi kan. Siapa yang nak baca postku silakan, yang tak nak baca tengok tengok ja lah ya.

Raya pertama macam biasalah, solat aidilfitri, pergi rumah jiran-jiran, lepas tu solat jumaat. Raya kedua, pergi rumah pakcik makcik dan siram kubur. Raya ke-3 dan 4, keluar dengan kawan-kawan pergi menziarah sampai malam. Kenyang gila time tu. Sampai rumah terus tidur. Raya ke-5 dan 6 cuti, saya duduk di rumah ja nak buat kerja yang belum siap (assignment). Esoknya, raya ke-7, jalan lagi dengan kawan (zul, sarie dan ramli) pergi menziarah. Biarpun penat, yang penting kenyang.

Begitulah cerita raya saya time cuti. Simple ja. After cuti, saya pergi beraya lagi. Hehehe. 2 buah rumah kami pergi; rumah sarie dan sashrieq. Sedap masakan mama diorang. Thank you guys.

Esok kami nak pergi beraya lagi. Kali ini pergi rumah yang dah saya pergi (datin dan liyana) dan rumah ella (belum pernah masuk lagi).


BERAYA DI RUMAH SASHRIEQ

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails